onsdag 30 juni 2010

Ge mig ett L, ge mig ett A, ge mig ett T,,,,

LATITUUUD!

Det är nära så man blir nervös i hela kroppen. Finns allt på plats, kommer artisterna i tid, blir dansgolvet lika stor succé som förra året och kommer båtarna att slå nya rekord?

Det är fullt ös på kontoret och mina uppgifter går från att se till att kränga ut det senaste e-nyhetsbrevet från Oskarshamn,,,till att se till att Medborgarundersökningen under Latitud 57 flyter på som den ska.

Vi kommer att finnas på Latitud 57 med ett gäng glada tjejer och killar som kommer att ställa frågor till festivalbesökarna. Både om Latitud 57 och om Oskarshamn. Kom förbi i vårt "Attraktiva-tält" och tyck och tänk. Du får riktigt läckra grejer som tack för hjälpen!

***

Idag tycker vi lite extra synd om bästaste Hultsfredsfestivalen. Jag ska inte sno eller dra några fler klyschor (de har haglat tätt senaste tiden i tidningar och bloggar) men när man har polare som har ett gigantiskt hjärta och enormt engagemang i festivalen så får man en liten tår i ögat när de är så ledsna,,,

Tidigare ikväll hann jag med en sväng på FöretagsCentrums grillpartaj. Ett 50-tal glada företagare samlades och firade att det är sommar. Folk är solbrända, glada och pratglada. Bådar gott inför helgen!

***
Nu väntar hårda dagar med ohälsosamt mycket jobb och alldeles för lite sömn. Men det är det värt - lätt! Att se alla härliga människor fylla vår vackra Brädholme och njuta av sommaren i Oskarshamn gör mig så glad i hjärtat. Så ta nu en kär vän i handen och gå och köp en biljett till Latitud 57 så ses vi där!

Tips om du råkar ha det väldigt soligt!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen