måndag 23 augusti 2010

På lördag ska dansskorna på!


Rock, pop och nostalgi! På lördag den 28de blir det ett besök på Hotell ett - ryktet säger att det är många biljetter sålda och att Nostalgiteamet bakom evenemanget har många spännande nyheter på gång i konceptet. Tidigare har man ju haft festen i Forums lokaler - men nu är det gamla simhallen som gäller! Jag ska dagen till ära slänga på mig ett simborgarmärke! Det borde funka som VIP-pass? Eller?

Innan Revival blir det en fullspäckad vecka med planering inför Framtidsdagarna. Kolla in programmet här om du lyckats missa det tidigare >>

Och det är verkligen evenemang ÖVERALLT denna dag - Oskarshamnsfesten inne på stan, Parkfestival i Folkets Park, Revival på Hotell ett och som sagt Framtidsdagar på Arena Oskarshamn! Om inte Oskarshamnarna drar ut och njuter av allt som erbjuds denna augustihelg så vet jag inte vad jag gör - byter jobb eller lägger mig under en filt resten av året skulle jag tro!

Over and out - dags att ila!

Share

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen