tisdag 29 mars 2011

Galna tider och nakna kvinnor.

Det är nu jag går in i galatider = käkar guldramar till frukost för att komma i rätt stämning. Jag avslutar med att tänka bordsplacering innan jag somnar in på kvällarna. Man kan tycka att det är löjligt, men oj, oj, oj om det blir fel i den planeringen - det kan förstöra mångas galakväll om det inte blir som man har tänkt sig. Jag hade långt gående planer på nakenchock när jag inte hittade någon klänning att ha på mig. Som tur var så lurade min kära göteborgstös och tillika god vän, in mig på en av O-Towns butiker och vi hittade våra galaklänningar (hann dessutom fixa smycken, skor och annat piff samma dag!) Vi har lyckats med några sluga överraskningar under galakvällen som bara har sipprat ut lite lagom än så länge. Hoppas på att i alla fall få någon snackis för gästerna att ta med sig hem. Det är ett av mina mål med kvällen. Det som är lite extra kul när vi pratar Oskarsgala är att nya aktörer som vill in som partners. De vill besöka galan för att se hur vi gör i Oskarshamn och även i år är det väntelista på middagsbiljetterna. Vi har redan sålt 200 biljetter till galafesten och hoppas att det blir riktigt mycket folk på direktsändingen på Hotell ett. Torbjörn utlovar både livemusik, mingel och en och annan surprise! Nu ska jag iväg och planera ännu fler events - livet är kul och leva är roligt! Och tänk att Arvid Källström fick 20 spaltmeter på DN Kultur! Magiskt! Share

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen