torsdag 21 april 2011

Puss i påsk!

Latitudaffischer dök upp på kontoret idag! Najs! Den uppmärksamme kanske ser att Mojje har tillkommit på artistfronten - vill gärna tro att det blir ett och annat barnskrik i hemmen när den nyheten når allmänheten!

***

Ledigt!
Soligt!

Ja det kan inte bli mycket bättre just nu. En massa fikamoments lär det bli, födelsedagsfest, slöa timmar i vårsolen, träffa hemvändare, plantera en och annan växt - softa.

Som ni ser är det hårda planer i min påskkalender.

Nu är det dagens sista möte som kan stoppas in i business-casual-facket.Ett annat samtal som kan placeras i samma kategori är samtalet med Fredrik Söderström. Tydligen har det, utan min vetskap, planerats in någon form av pålångthåll-släkt-aktivitet inom kort - där både jag och Fredrik är inblandade - najs!

Nu - slå igen datorn och ge mig ut i solen! Var e brickorna? Hittar dem inte,,,


Förresten - ta ett kik på nya Guiden om Oskarshamn - mycket bra innehåll om jag partiskt får vara med och tycka. Beställ eller hämta ditt ex - nu!!!! (På Turistbyrån bland annat)




Share




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen