måndag 18 april 2011

Rodde!

Ibland får man en bra feeling redan innan man har träffat en person. Med Rodde var det precis så - och efter 30 minuter hade vi redan planerat ett gäng event, några festivaler, nya projekt och en och annan karneval. Om vi bara lyckas med 10% så kommer det ändå att sprida ljuva toner och lite salsa- och zumbavibbar i O-Town. Förmodligen blir det en hel del infuenser från hiphopen om han får bestämma =) Läs mer om honom här så förstår nio vad jag menar! Vilken skön lirare!

***

Låt mig få göra några små hissar:
Att jag har förmånen att få jobba med unga galavärdar och värdinnor som ställer upp i ur och skur. De jobbar hårt och är härliga att ha att göra med. Ni är guld värda!

Att vårsolen har gett mig första linnebrännan.

Att det snart är dags för fest! (En del påstår att jag blir 30 nu i maj! Oj!)

En av insändarkommentarerna på ot.se som skrev att "sluta klaga eller flytta ifrån Oskarshamn om det nu är så illa,,,som svar på tal till gnällspikar som alltid har något negativt att säga om kommunen. Min hiss går direkt till personen som efter många år i Sthlm uppskattar Oskarshamn och gillar småstaden och tröttnat på insändarkommentarer av det bittra slaget - fräscht!

Och ett gäng dissar:
Klena persienner hemma i huset - en av dem har fastnat och ser ut som en ful solfjäder. Någon klåpare har målat igen fönstret så jag ser ingen ljusning på problemet - what to do?

Att jag inte har ett långt och härligt påsklov - borde alla få - i alla fall vartannat år.

***

Nu - till annonsbladet och leverera spaltmaterial - sedan löparrunda - ännu senare grill - sist nyheter och fiff. Share

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen