onsdag 3 november 2010

Saftigt!

Dagen går i hundra knyck,,,började ana lite oråd när jag borstade tänderna två gånger i morse för att jag glömt bort att jag redan utfört den obligatoriska morgonsysslan,,,well,,,snart ska även denna hektiska onsdag avrundas med trevligheter och goda vänners lag - då ska det kopplas av och laddas batterier!

En riktigt läskigt dålig övergång med batterikoppling är att jag ska till SAFT (Batteries)i eftermiddag och ta emot ett gäng studenter från Linköping! Lajbans på hög nivå! Ska visa dem stan, berätta om mina guldkorn och se till att de får med sig en positiv bild av O-Town. Det viktigaste jobbet gör givetvis personalen på SAFT som ska sälja in sig själva som en attraktiv arbetsgivare, men som jag brukar säga så är HELA Oskarshamns erbjudande viktigt i rekryteringssammanhang.

Ska visa Arena Oskarshamn, olika typer av bostadsområden, hamnen, besväret, Ekebo, Herrgården och what else? Får se vad som dyker upp i huvudet! Tipsa gärna på SMS 070 626 87 91 =)

Over and out! Sofies bussturer ska iväg nu!!!

Share

1 kommentar:

  1. Tack för den finfina rundturen idag!
    / Emma, Lingsektionen på Linköpings universitet

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen