torsdag 13 oktober 2011

Maja, Emil, Malin och Isak!

Då var det snart slut på veckan igen! I går vad det Oskarsgala som geniknölarna gnuggades kring. Min favorit, skötebarn och inspirationskälla "Oskarsgalan" är en ständig utmaning och energigivare. Snart släpper vi datum, upplägg och lite nyheter för år 4. 2012 blir mer Oskarsgalet än någonsin!

Alldels snart ska jag till härliga Candice på Panda Media. Vi ska gå igenom film från Framtidsdagarna och se till att det blir en bra dokumentationsrulle. Är ingen fena på detta men jag tror att Candice kan guida mig igenom filmens värld.

Lunchen är obokad - någon som har lust med en lunchpartner så är jag all yours! Ring eller maila!

Eftermiddagen blir skoj. då kommer Puls Event UF hit på lite rådgivning. Maja, Emil, Malin och Isak. (fick för säkerhets skull en folder för ändamålet. Det var deras handledare på gymnasiet som skickade mig en PDF som jag kunde "hålla i handen". Undrar vad som står där. "var snäll mot eleverna" "få dem inte att göra något som du inte skulle ha gjort" "frihet under ansvar"?! Förra året var jag rådgivare utan folder. Gick bra det också!

Nu - kaffe hos Candice!

Over and out

Share

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen