måndag 8 februari 2010

Right now in O-Town!

Snackas det lite om det här! Smickrad av kommentaren om mig och Snyggen!
Vi är grymt stolta över det här!
Och så planerar vi givetvis inför det här!
Och så har jag fått en massa anmälaningar till denna glada tillställning!

partynyheter!
Det har startat en ny klubb på facebook som utlovar en ny nattklubb i Oskarshamn! Har mina funderingar men har inte fått något bekräftat. Nyfiken!

Nyhet inom handeln!
Figeholmssonen Magnus Johansson är mannen som ska fronta MARKNAD OSKARSHAMN! Kul! Önskar Magnus och Co varmt lycka till och kan bara skicka med "kör så det ryker!"
Fördelen är att vi kommer att dela kontor, vilket gör att våra projekt (som har liknande upplägg) kan dra nytta av varandra och använda gemensamma kanaler för kommunikation.

Företagsam?
Du som vill starta företag och behöver lite hjälp på traven,,,klicka här!

Framtidsplaner!
Jag har blivit inbjuden på möte med "Ett Oskarshamn" nu i veckan. Ska bli spännande att höra vad Figeholm och Fårbo har för planer!

Lokalt väder!
Snön väntas ligga kvar fram till midsommar - kom ihåg var ni läste det först ;-)
______________

Nu ledningsgruppens möte där jag träffar Peo Hossmark från FöretagsCentrum, Anders Österberg OKG, Lennart Karlsson Oskarshamns kommun och Maria Ronold som representerar SCANIA.

I kväll blir det en långpromenad med Ulf Lundell i lurarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen