torsdag 22 april 2010

Praktiken är över

Nu har Sofie lånat ut bloggen till mig Emelie igen. Jag har varit praktikant på Attraktiva Oskarshamn i fem veckor och har min sista dag imorgon, trist. Då är det tillbaka till Hultsfred som gäller och föreläsningar inom destinationsutveckling.

Under min praktik har jag träffat massor av nya människor, efter fem veckor har jag även ett namn på några av dem... Jag har skrivit en rapport kring Oskarshamns turism. Slängts in i arbetet med Latitud 57. Gått på Oskarsgalan. Börjat planering kring en medborgarundersökning.

Under dessa fem veckor har jag fått en inblick i vilket kanon bra arbete Attraktiva Oskarshamn gör för vår stad. Projektet skapar stolta Oskarshamnare och främjar besöksnäringen. Så Attraktiva Oskarshamn, Keep up the good work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen