onsdag 26 maj 2010

Den växer!

Listan blir större och större! Men vi har lååångt kvar - hjälp till!

Ikväll är det Corallen och sommaravslutning (visst låter det härligt) med Oskarshamnsakadmiens styrelse som gäller! Fler kloka tankar kring rekrytering och studentkontakter väntas! Vi planerar också en aktivitet för alla studenter i samband med Latitud 57. Känner du någon som ska börja plugga nu till hösten? Plugga här i O-Town eller i övriga delar av Sverige? Tipsa dem gärna om Oskarshamnsakadmien - grymt bra nätverk och fantastiskt trevligt!

***

Sprang på min nya idol idag förresten - min vana trogen så gör jag ett briljant intryck! Stannar stackarn mycket abrupt (något säger mig att han tål den behandlingen) och meddelar att han har kvalat in på min "bloggar-jag-gillar-skarpt-lista" och tycker det är fantastiskt kul att han har hittat till Oskarshamn (eller att Salo har hittat honom). Därefter har jag inte så mycket mer att säga - mumlar något knappt hörbart om att vi lär ses igen och vinkar - bye, bye - lite käckt!
Mina spontana överfall på okända personer är kanske inte helt genomtänkta - men jag får ändå för mig att jag ofta träffar väldigt många trevliga och spännande människor på det sättet. Självklart en och annan surmule också - men de är betydligt färre!

Kanske funderar han nu över vilka oerhört påflugna och konstiga människor det bor i Oskarshamn,,,eller förhoppningsvis - vilka fantastiskt trevliga och glada människor det bor här?

Over and out!

Share

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen