tisdag 18 maj 2010

Jag blev så glad att jag nästan trillade ner för trappan,,,

Jag blev alldeles till mig och sprang ner för att ringa sportenskrivar-CG. Han hördes knappt för allt muller och brumbrum. "Mr Träna-inför-stora-loppet" satt mitt i ett Speedway-race när jag fick tag på honom. Jag berättade entusiastiskt om bloggnyheten Gibbs och jag var så nöjd att jag hade hittat den här liraren! Men det var old news för CG. Tji fick jag!

Någon gång ska jag snoka upp en alldeles ny och spännande hockeynyhet som jag får berätta först! Ska börja hänga mer med T. Salo tror jag,,,eller se till att Henrik Lundquist blir min "vän på fejjan" - han kom upp som förslag för ett par dagar sedan - det var lite otippat - väntar med spänning på inbjudan från USA!

Well, well, läs det här citatet så förstår ni att vi har en skön stunds bloggläsning från IKs omklädningsrum framför oss!

"Gibbs, Gibban eller andra innovativa böjningar (typ Gibbe, Gibson, Gibbster) är det de flesta kallar mig. Så nu vet ni det. Min far kan spela bongotrummor och cricket. I brist på både instrument och lokala cricketföreningar började jag med ishockey. På den vägen är det."

Varmt välkommen till Oskarshamn säger vi till Viktor Gibbs Sjödin. Är han släkt med Latitud 57-bokade Erik Hassle månne? En "lika som bär" på den kanske?

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen