tisdag 25 maj 2010

Vilka kompisar hänger du med?

Det kom ett mail som uppföljning på mina inlägg och diskussioner om att man är ambassadör för sin plats och vad man gör för att bidra,,,

"Jag beundrar alla dessa människor som verkligen brinner för Oskarshamn och som verkligen både vill och faktiskt gör något för att göra Oskarshamn till en bättre plats. Inser att jag omger mig med alldeles för många oskarshamnare som mestadels klagar men aldrig bidrar med förbättring..."

Vad säger ni? Ska vi bunta ihop alla tråkmånsar och ge dem lite kärlek? Skämt åsido - jag tror att vi kan skapa en uppåtgående spiral med ganska enkla medel. Med inspiration från den här underbara siten! Ska vi starta en lista med positiva saker i Oskarshamn? Hur många grejer fixar vi tillsammans?

Vi tar hjälp av Facebooken när vi startar med super-duper-fina-listan!

Sätt igång!

Over and out!


Share

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen