onsdag 12 maj 2010

Festivalen är för bra för att vara så liten!

Då menar jag den här! Festivalen borde ha tusentals besökare! Grym stämning! Bra musik och mysig miljö! Frågan är om man inte ska lyfta in den i stan?!? Eller en större scen någonstans i kommunen? Skulle det komma fler unga då? Eller förlorar den sin charm i och med en flytt? Gå dit vet ja, och avgör själv! Du kommer inte ångra dig. Och med tanke på tidigare succébokningar så har de säkert ett kort i rockärmen även i år. Följ gänget på twitter så att du inte missar en uppdatering!

Förresten - det här inlägget satte igång en liten diskussion - häng på med kommentarer och tips!

Åkte på en dunderförkylning när jag åkte till Gotland så nu sitter jag hemma och snörvlar,,,det gör att det här måste vara en av tidernas kortaste arbetsveckor för min del! Men i vårens fullmatade schema så är det nog bara nyttigt att ta en liten paus från kontoret. Försöker intala mig det i alla fall.

Over and out!

Share

5 kommentarer:

  1. kanske lite off topic, men funderade aldrig ohamn på att spinna vidare på kopplingen till simpsons/springfield då stan utnämndes till sveriges springfield i riksmedia för ett par år sedan? krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Homer,

    Jo det diskuteras lite nu och då i olika sammanhang! Men ingen klockren idé har kläckts! Har du någon på lut? =)
    Frågan är hur man gör det till en trovärdig rgej! Kanske visa Simpsons på storskärm nere i hamnen varje sommar och ha ett Springfieldparty? Grill, vattenbio och utklädnad?

    // Sofie

    SvaraRadera
  3. Är nog inne på samma spår som du... Nån sorts partaj. Chilifestivaler synes poppis i Springfield :) Kanske vore den första och enda i Sverige...? Passande för landets hetaste (varmaste) stad (alltså Ohamn) med lite chili... "Landets hetaste festival" nånting :) I kombination med storskärm och utklädnad? Sedan lyfter vi fram kärnkraftsverket och frågar om OKG vill sponsra ;) Första pris i en tävling blir givetvis en tripp ner till urberget på Äspö...

    SvaraRadera
  4. Hey Homer!

    Slå mig en signal så kan vi planera vidare!
    070 626 87 91

    Vore grymt kul!

    S

    SvaraRadera
  5. Okej S, jag hör av mig.

    H

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen