tisdag 20 september 2011

Sagabiografen ska byggas om!

Bygget på Saga börjar på torsdag, färdigställs på fredag!

Ber om ursäkt till er som hoppades på att det var den stora biostadsombyggnaden som skulle starta, men hur som helst så kommer vi att använda vår vackra biograf under Framtidsdagarna den 23-24 september. Det ska byggas scen, visas framtidsfilm, hållas föredrag, bjudas på kaffe (alla som kommer på föredrag lördag förmiddag klockan 10 bjuder får kaffe och bulle!) och vi ska se hur Saga funkar som eventarena i de här sammanhangen. Stort tack till Paul Erik som upplåter bion till oss!

Om man vill ta reda på hur saga funkar som Opera och musikalscen så rekommenderar jag att boka i den 2 oktober. The Phantom of the Opera i Oskis minsann! Såg den i NY för ett par år sedan. Väntade med spänning på den stora ljuskronan som ska vara sååå häftig. Tyvärr blev jag inte så impad. Misstänker att det var coolare på 80-talet när "Phantomen" hade premiär? Eller?

***

Måste säga att jag läste Tre Kronor Legends laguppställning med ett minst sagt frågande ansiktsuttryck. Visst har jag varit lite halvdålig på att uppdatera mig på landslagsspelare och elitseriestjärnor från och till genom åren. Men det här var i anonymaste laget,,,och frågan som alla ställer sig - Börje var är du?

Nu - iväg till Sara på spåningsmöte om ett Loppis- och Retroprojekt!


Share

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen