fredag 30 september 2011

Fredagspeppet på kontoret

Fick tips via twitter på bra fredagsmusik. Det var självaste Blondinbella som fick in mig på Shirley Bassey, några gymma låtar, visst! Gick över på Ryan Adams. Och så lyssnar jag en stund,,,för att sedan byta tillbaka till Bruce. Idag var det The River-skivan som fick peppa igång fredagen! Tack Bruce, dig kan man lita på.

Igår intogs Arena Oskarshamn av den lilla modiga motionsgruppen. Vi vågade oss alltså ut på okänd mark = läs löparbana. Jag kände nervositet så fort jag gick ut på banan. Känns som om det är något gammalt cooopertest som spökar. Jag fick astmaanfall, och min stackars gympalärare trampade sönder min glasögon. Och med de orden förstår ni hur poppis jag var. Astma och brillor! Snyggt där!

Gött möte med IK Oskarshamn i morse (när frukost ingår i mötet blir jag en glad skit). Det planeras kul aktiviteter både före, efter och under matcherna i vinter. Gillas! Hotell Ett-Tobbe spelar huvudrollen tillsammans med Matsarna på IK.

Jag gillade även Shopping- och Nöjebilagan som hängde med lokalblaskorna idag! Bra jobbat Anna Bjurström och förlåt att jag var seg med svar på mailen, förlåt, förlåt!  Bättring!

Annars har jag inte några vettiga grejer att klämma ur mig såhär på fredagslunchen. Så jag gör just det - tar lunch! I kväll ses vi på AO igen!

Over and out!


Share

1 kommentar:

Leta i den här bloggen