onsdag 2 december 2009

En helt ovanlig dag på jobbet! Glöm inte att se live från Oskarshamn ikväll!

Klockan 17.30 idag kan ni se en livesändning inför Västeråsmatchen!
Det är Klubb-TV som sänder direkt från Arena Oskarshamn. här möter ni IK Oskarshamns ordförande Niklas Lundin, tränaren Michael Larsson och OTs Christian Gustafsson. Det blir hockeysnack och självklart inför-matchen-snack!

Jag har haft en otroligt spännande dag och har i tur och ordning träffat följande personer idag:

08:00
Radio Kalmar ringer och ber om hjälp!

09:00
Platschefen på Turistbyrån, Gitte Frandsen

10:00
Fritidschefen, Daniel Nilsson

11:00
Möte på Forum, Micke Nilsson och Johan Maurizton (olika företag men samma business center)

11:30
Mailkoll och planering (snabb sådan - för att inte säga hysterisk)

12:00
Fredrich Snygg, Mix Megapol och Peter Kinnander, OT


Foto från årets promotion av Oskarsgalan, med ovan nämnda män,,,

13:15
Mailkoll och ännu mera ring, ring,,,

14:00
Telefonmöte om spännande utvecklingsprojekt, demo på nätet - han tog över min skärm i över 1 timme!

15:00
Kontorsfika på FCO (där mitt härliga kontor finns) med Bossen Peo Hossmark och min räddare i nöden, Lena Florby plus underbara Alexandra Kronholm (som jobbar i Attraktiva Oskarshamn och projektledde Framtidsdagar 2009) och Sofia Norén (bästa praktikanten) Janine Seldenthuis (Projektet vi trivs i Oskarshamn och finns nu även på Kulturförvaltningen) som är en kollega som alla skulle vilja ha! Aldrig en sur min och härlig holländska får man på köpet!

(avbruten i fikapausen av div telefonsamtal)

15:30
Skickade ut pressinformation inför Oskarsgalans pressinfo imorgon! Nyheter på G!

15:45
Pratade med bokningbolag som vill lägga spelningar här! Najs!

16:00
Telefon med Hotell ett och Liljeholmens. Ljuset kommer från Oskarshamn! Right!

16:30
Bloggar och försöker få ordning på dagens mötesanteckningar och 100 ideér - svårt! erkänner att jag efter 5 år som projektledare inte har ett kalassystem för detta och mina noteringar hamnar ofta i olika block - gillar papper, pennor och olika smarta webblösningar för struktur - men är inte människa att få ihop mina fantastiska system - help!

17:00
Hoppas jag att jag har hunnit iväg på AW med innebandybrudarna!

18:30
Ishallen!

21:15
JUBEL! För visst har vi väl vunnit då?

22:00
Nyheterna och sporten!

23:00
Over and out!

Spotify - som om jag skulle ha hunnit det idag! Nop!
Läser - både Nyheterna och OT - every morning!

1 kommentar:

Leta i den här bloggen