måndag 21 december 2009

Vinter, nomineringar och glögg!

När jag var liten var det alltid snö på julafton! Japp, kan inte minnas en endaste jul som inte var vackert vit,,,häst och släde, pulka och snölyktor. (Säkert)

Eller är det så att mitt minne sviker mig litegrann.
Kan tänka mig att man muttrade lika mycket då som nu att det var snöfattigt och "det är ju synd att barnen inte kan gå ut och leka i snö". Men vi väljer bara att minnas Kalle-Anka-jularna med en meter snö och bjällerklang!
_____

Jag vill passa på att promota våra kategorier för Oskarsgalan. Vi kommer vi att dela ut följande priser på Oskarsgalan den 27 mars 2010.
Årets arbetsplats
Årets medarbetare
Årets idrottsprestation
Almis nyföretagarpris
Årets kvinnliga företagare
(Nyhet! FöretagsCentrums nya pris)
Årets entreprenör (Ny kategori med Atrinova Affärsutveckling AB som ägare)
Årets forskning och utvecklingspris (Ny kategori med NOVA FoU som ägare)
Swedbanks småföretagarpris
Årets Granne
Årets Företagare

I till exempel Årets granne så kan ni nominera er Granne redan nu!

Vilken granne har "räddat er i nöden", gjort något alldeles speciellt eller bara varit en god vän i massor med år? 2009 gick priset till Misterhultsföretagarna! Blir det din granne som får priset 2010?
Skicka in och var med och påverka galan!

Förresten - Tack för hjälpen med nomineringar till Affischnamnen för galan! Vi har fått in över 18 (!) nomineringar på härliga Oskarshamnare som är förebilder och som sprider värme i vår stad!Den 20 januari kommer vi att avslöja vem det blir!

Over and out!

Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen