söndag 8 november 2009

Jag lovar inget men hoppas otroligt mycket!

Vågar, vågar inte, vågar, vågar inte. Jag är inte våg - men vågar!

Kort och gott så är jag livrädd för att ge min in i bloggarvärlden. Men jag inser också att det är grymt bra sätt att berätta mer om min attraktionsresa och härliga jobb i Oskarshamn.

Så välkommen kära läsare.

Och om du väljer att följa med mig här ibland så hoppas jag att vi ska få många goa stunder framför skärmen,,,förutsättningen är väl egentligen att det är många som vill hänga på. Annars gör jag ju inte så mycket nytta. Right?

Jag har en titel på ett av mina föredrag när jag är ute och "konsultar" som heter "Kaxigt livrädd i en värld av kostymer" - det är nog så det är att ge sig in i det här. Det finns så grymt mycket bra grejer att berätta om. Så med en kaxigt livrädd inställning tar jag mig an uppgiften att berätta om Oskarshamn.

Vad ska jag skriva om då?

Jo, det blir nog en hel del strunt, en hel del klokskaper, några frågor, några frustrationer, ett och annat spontant glädjetjut och kanske får ni koll på vad som är på tapeten, vad det skvallras om på Flanaden och vad som är nästa heta potatis i Oskarshamn.

Hoppas vi ses! Om jag nu har något vettigt att komma med - annars ska ni verkligen inte spendera tid här! Jag lovar inget, men hoppas otroligt mycket!

Over and out!

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen